Contact
Algemene informatie
info@nhnsupport.nl

Wiljan Nijenhuis
+31 (0)6 - 50 929 742
wiljan@nhnsupport.nl

Jan Holt
+31 (0)6 - 11 159 495
jan@nhnsupport.nl

Lennaert Noordman
+31 (0)6 - 20 722 930
lennaert@nhnsupport.nl
Service en Ondersteuning
Rianne Deunk
085 - 3034679
rianne@nhnsupport.nl

Bereikbaar:
maandag t/m vrijdag : 09:30 - 17:00
» Contact formulier » Email Support » Digitale nieuwsbrief

Testimonials


____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

>> 30 juli 2012

Onlangs volgden mijn collega en ik de 3 Daagse Basistraining Salesvaardigheid. Ik heb ontzettend veel gehad aan deze training! Ik heb er nu een volle maand opzitten en wilde graag de resultaten laten zien aan onze trainer Jos Eemstra.

Zoals Jos zich misschien nog kan herinneren, had ik erg veel moeite met het bellen naar prospects en dat gaat nu al een stuk beter. Wanneer je mijn doelrapportage bekijkt in ClubPlanner verkoop kun je zien dat het 'actieve' deel ten opzichte van het 'passieve' deel nog flink verbeterd kan worden. Maar het begin is er en het gaat elke keer weer beter! Het is inderdaad gewoon een kwestie van doen. Ik heb soms nog wel eens moeite met mensen die dominant zijn en minder willen betalen dan wat ik ze kan aanbieden, maar dat is iets wat vanzelf wel komt. Ik kan het altijd afblazen en zeggen dat ik moet overleggen. Erg handig! ;-)

Dennis Kalwij, Amstelhof Sport & Health Club

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________

>> 29 maart 2012

 

Door mijn jarenlage ervaring in de fitnesswereld heb ik op het gebied van planningen en agenda’s opstellen verschillende mogelijkheden gekend en ondervonden. Ik was  2 jaar werkzaam bij de grootste fitnessketen van België waar ik actief was als Membership Consultant.

Het was onze taak om iedere dag onze salesprestatie te bundelen via mappen en agenda’s en later de dag-, week- en maanddoelen zelf te berekenen.

Het voordeel van dit systeem was, dat we dagelijks konden zien hoever we stonden qua target, percentages en ratio’s richting ons doel.  Het nadeel was dat je deze tool zo kon manipuleren dat je cijfers helemaal niet overeenkwamen met de werkelijkheid. Ook kon je pas de volgende ochtend zien hoever je van je target was, daar de cijfers pas op het einde van de werkdag werden ingegeven.

 

Na 2 jaar had ik andere perspectieven en mogelijkheden bij de firma Easyfit en heb de overstap gemaakt. Mijn uitdaging was een sales systeem te implementeren. Daar er nog geen software systeem was en ik niet meer wilde werken op de oude manier, ging ik aan de slag met Excel sheets. Ook hadden we een afzonderlijke hardcopy  agenda en een aantal administratieve mappen voor de opvolging van onze klanten (opbellen, ed …).

Deze simpele werkwijze was perfect, maar veel te omslachtig voor onze medewerkers alsook  voor mezelf om het op te volgen.

 

Na  1 jaar succesvol werken waren we doorgegroeid naar  5 vestigingen en was dit allemaal niet meer haalbaar, om alles netjes te meten en in kaart te brengen met zoveel verschillende sheets . Het toeval wilde dat ik in een club aanwezig was waar ze werkten met ClubPlanner. Ik was meteen verkocht.

ClubPlanner bracht al mijn sheets, agenda’s en mappen onder in 1 software systeem, waarbij ik op iedere moment van de dag kan inloggen en bijsturen waar nodig.  Een systeem wat niet meer manipuleerbaar was maar tot op het uur up to date was, geweldig !

 

We kunnen nu met trots vertellen dat wij reeds 15 clubs hebben in Vlaanderen die allemaal werken met ClubPlanner sales.

In 2012 hebben wij dan ook de stap gemaakt naar de module ledenbehoud van ClubPlanner, omdat dit nog de enige missing link was in onze clubs. Sales doen is belangrijk, maar nog belangrijker is de leden te kunnen behouden.

Wij zijn nog maar net gestart met dit systeem en onze medewerker zijn zeer enthousiast . Iedereen kan zijn eigen afspraken maken alsook zijn agenda beheren.

Afspraken plannen en beheren  op gebied van sales en ledenbehoud met als einddoel de klanten hun doel daadwerkelijk laten te bereiken dat is toch het uiteindelijk het  belangrijkste binnen onze organisatie. Daar helpt ClubPlanner dagelijks bij!

 

En daarom zijn wij dus allemaal laaiend enthousiast met de ondersteuning van ClubPlanner, om onze organisatie een nog professionelere uitstraling te geven en verder door te groeien naar op termijn de grootste keten van België.

 

Dries Theys, Easy Fit België

 

 

 

 

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

>> 23 januari 2012

Op 1 mei 2010 ben ik aan de slag gegaan als salesmanager bij Avanty lifestyle te Wolvega om mijn ambitie in de sales verder te ontwikkelen.  Voor mij was de uitdaging om dit prachtige lifestyle centre, wat toen nog maar net 2 jaar bestond, verder te exploiteren en op de kaart te zetten.


Op het moment dat ik bij Avanty lifestyle binnen kwam, bestond er nog geen sales. Voor mij de taak en uitdaging om het hele salesproces bij Avanty op poten te zetten. Dit was een hele klus,  het team moest op een hele andere manier gaan werken. Toen heeft NHN Support bij ons ClubPlanner geïntroduceerd.


Het mooie van ClubPlanner is dat je het hele verkoopproces heel goed kunt volgen. Natuurlijk moesten er ook meer stappen doorlopen worden dan alleen het gebruik van ClubPlanner. Dit vereiste voor het team in eerste instantie wel heel wat veranderingen in hun werkwijze.


Maar gelukkig dankzij NHN Support en ClubPlanner werden de werkzaamheden een stuk overzichtelijker  gemaakt, zodat we nu ook heel goed de potentiële leden kunnen blijven volgen . Ook kunnen we nu nooit afspraken uit het oog verliezen en daardoor zijn we in staat om meer nieuwe leden te werven. Met de introductie van ClubPlanner konden wij op een betere en efficiëntere manier onze doelen behalen. 


Toen dit allemaal goed liep, zagen we dat onze retentie verbeterd moest worden! Daar had NHN Support ook een oplossing voor: ClubPlanner Ledenbehoud. Dit zouden we in  september 2011 in ons bedrijf gaan introduceren. Helaas is ons pand begin september 2011 door een heftige brand getroffen, zodat we gedwongen waren onze werkzaamheden met ClubPlanner Ledenbehoud uit te stellen naar december 2011. Door de brand hadden we gedacht dat we veel leden zouden verliezen. Achteraf blijkt zelfs dat we door de goede aanpak van ClubPlanner Verkoop en een goed gemotiveerd Avanty team, veel oud-leden weer terug hebben kunnen winnen en zelfs ook veel nieuwe leden weer hebben kunnen binnenhalen.  


We zijn dus sinds vorig jaar december 2011 hard bezig om de retentie aan te pakken met behulp van ClubPlanner Ledenbehoud. Zelfs na zo’n korte periode van een kleine twee maanden, kunnen we de positieve werking hiervan nu al terug zien in onze rapportages! Wij gaan daarom ook vol goede moed en positivisme het jaar 2012 in om samen met ons Avanty sales team en NHN Support al onze doelen te kunnen behalen!


Floris Beentjes, Avanty life Style 
 

_____________________________________________________________________________

>> 21 december 2011

Sinds twee en een halve maand hebben wij ClubPlanner operationeel in onze health-club. Het programma brengt rust en structuur in ons salesproces. Iedere walk-in, call-in, mailprospect of verzamelde lead verwerken wij met ons gezamenlijk salesteam in dit geweldige programma. Niets gaat meer verloren, geen losse briefjes meer, geen los uitgeprinte mails meer op je bureau, maar overzicht en duidelijkheid. Niets glipt ons meer door de vingers.

Opvallend is de toegankelijkheid en gebruiksvriendelijkheid van het programma. Omdat wij met meerdere software systemen werken was dat eigenlijk mijn grootste zorg bij de introductie.

Mede door de implementatie dag, verzorgd door Wiljan Nijenhuijs, werd alles op een duidelijke en stapsgewijze manier inzichtelijk en duidelijk gemaakt voor al onze medewerkers. Dat is echter wel een voorwaarde voor de succesfactor. Het programma alleen zorgt niet voor de meerwaarde. Essentieel is dat alle medewerkers weet hebben van het verkoopproces binnen je club en de neuzen dezelfde kant op hebben staan en moeten weten wat ze ermee moeten doen.

Zeer nuttig is de rapportage functie, het geeft  me per dag van de maand inzicht in hoe we er voor staan, of we op koers liggen en of er eventueel bijgestuurd dient te worden. Verder geeft de ingebouwde agenda overzicht en is de zogenaamde “onderbreek functie” een verademing. Over dat laatste, vraag jezelf eens af hoe vaak het voor komt in de dagelijkse praktijk dat je net even weggeroepen wordt of dat er even wat anders tussendoor komt? Bij dit systeem geen probleem. ClubPlanner brengt je terug bij de laatste stap en zorgt ervoor dat er geen belangrijke gegevens verloren gaan.

Niet alleen het verkoopproces breng je er mee in beeld, ook leden die helaas afscheid van ons nemen kunnen wij in kaart brengen en monitoren en eventueel op een later tijdstip weer benaderen bij een actie.

ClubPlanner brengt meerwaarde voor onze organisatie en het is een geruststelling dat het NHN Support team altijd klaar staat vragen snel en duidelijk te behandelen en hulp te bieden waar nodig.


Wijnand Weijman

Enjoy Healthclub Wageningen


________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

>>  21 november 2011

Wanneer we exact gestart zijn met ClubPlanner…….ik heb de rapportages erbij gepakt om die vraag te kunnen beantwoorden. De eerste rapportage is van juni 2010. We werken dus alweer ruim een jaar met ClubPlanner.

Het programma was bij de eerste kennismaking een verademing. Het gevoel wat ik had was: jaaaaa!, dit is het (Eurekagevoel), dit gaat werken. Eindelijk verlost van al die briefjes, die alleen maar kwijt kunnen raken en waarmee je totaal geen overzicht had. Al snel zag je door al die briefjes en formulieren je toetsenbord niet meer! Nu is dat het enige wat je nodig hebt: een computer met toetsenbord en het programma ClubPlanner. Je kunt direct aan de slag met het volgen van de leden.

Binnen onze club werken niet alle medewerkers met het systeem. Dat is jammer. Zo halen we niet het optimale uit het programma.

De trainingsdagen van NHN Support zitten goed in elkaar. De cursusleiders pakken het op een aansprekende manier aan. De keren dat ik de training gevolgd heb, kwam ik vol ideeën en enthousiasme terug. Tijdens de training is er voldoende ruimte voor persoonlijke ervaringen en het uitwisselen van ideeën/tips. Er zijn nog geen collega’s op training geweest. Dat staat nu gepland voor 1e kwartaal 2012. Ik laat met een gerust hart een collega de training volgen en ben benieuwd hoe zij straks terug zal keren. Met een overvol hoofd hoe we het aan kunnen gaan pakken. En dan de uitvoering nog.

Ik heb gemerkt dat veranderingen klein dienen te worden aangepakt. Stapje voor stapje. Dat is af en toe best lastig.

Als ik terugkijk op de afgelopen 16 maanden ben ik tevreden. Hopelijk kunnen we in het komende jaar verdere stappen maken. Ik denk dan bijvoorbeeld aan de module Ledenbehoud en het opstarten van het voeren van exitgesprekken.

De module Ledenbehoud spreekt me enorm aan. Daar valt veel winst te behalen t.o.v. onze huidige aanpak. Het verloop binnen je club met dit programma reduceren is een enorme uitdaging. Doel is om dit programma te implementeren in de komende jaren. Belangrijk bij dit programma is dat alle collega’s met het systeem overweg kunnen. Aan die primaire voorwaarde kan op dit moment niet voldaan worden. Ik kijk uit naar de tijd dat het wel het geval zal zijn.

Ik wens alle clubs en medewerkers van NHN alvast gezellige feestdagen en een gezond, sportief en succesvol 2012 toe.


Femke Kuiken,

Aad van Loon Sport Barendrecht

___________________________________________________________________________________________________________________________________________

>>  17 oktober 2011


 
Wij werken vanaf begin 2009 tot volle tevredenheid met de verkoopmodule van Clubplanner. Dat betekende geen papieren, onoverzichtelijke en onleesbare agenda’s meer. Alles digitaal en voor alle medewerkers toegankelijk.
Naast de verkoop module zijn we in februari 2011 gestart met de ledenbehoud module van clubplanner. Er was behoefte aan een soort volg en afspraken systeem zodat het bezoekgedrag van de klant beter in beeld kwam. Bovendien zou het geweldig zijn als wij dat bezoekgedrag ook konden beïnvloeden. Ik had al goede ervaringen met NHN, dus hoefde ik er niet lang over na te denken om te starten met de ledenbehoud module. We hebben nu met veel klanten fitness afspraken staan en hierdoor is het contact met de klant vele malen beter dan voorheen. Als vroeger een klant een tijd niet kwam sporten, viel het pas op toen hij weer begon. Soms weken of maanden later. Als nu de klant één keer niet op komt dagen, is dat voor ons direct zichtbaar. Door middel van de ledenbehoud module wordt de afwezigheid dus veel eerder gesignaleerd. Wij nemen daarna zelf het initiatief om de klant weer aan het sporten te krijgen. Door de klant wordt dit als prettig ervaren en zal hierdoor eerder zijn doelen halen. En dat leidt weer tot grotere tevredenheid over ons sportcentrum. Naast het voordeel die de klant ervaart, is het voor de instructeurs een betere manier van werken. Iedere instructeur weet vooraf precies welke afspraken er staan en hoe zijn dienst van die dag er uit zal zien. De instructeur is nu een soort account manager geworden. Voor mij als ondernemer is het mogelijk om direct te zien hoe het gaat. De rapportages zijn duidelijk en daardoor heb ik meer inzicht. De samenwerking met NHN verloopt prima. Ik ben zeer tevreden.

Lars Fridrichs,
Directeur Sportcentrum Fit & Fun Deventer / Eerbeek     

 

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

>>  20 september 2011 


 
Via via kwamen we in contact met Lennaert Noordman van NHN Support omdat we op zoek waren naar een goed systeem dat ons zou helpen om onze prospects en leden te volgen. Na al erg enthousiaste verhalen gehoord te hebben van andere collega’s uit de fitnessbranche, hadden we een positief beeld over NHN Support. Een plezierig gesprek en goede uitleg van het programma ClubPlanner zorgden ervoor dat we ClubPlanner snel hebben aangeschaft. Het programma is op een duidelijke, juiste wijze bij Tesqua Health- & Racketcentre geïmplementeerd. Sales medewerkers en management konden er meteen mee aan de slag. Ook na de implementatie kunnen we bij NHN Support terecht voor al onze vragen!


Maarten Stuivenberg, eigenaar van Tesqua Health- & Racketcentre in Ede

 

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

>> 20 juni 2011


 
Bij onze club in Lemmer hebben we te maken met een klein marktgebied van ca 15.000 mensen en 2 concurrenten. We bestaan nu bijna 6 jaar en onze resultaten liepen in 2010 voor het eerst in 5 jaar wat terug. We hebben daarom de hulp ingeroepen van NHN voor een intern begeleidingstraject van ons team. Sinds een jaar gebruiken we Clubplanner software van NHN. Het eenvoudig te bedienen programma helpt ons om meer controle te krijgen op onze instroom, onze uitstroom en op het aantal contactmomenten dat onze klanten hebben met onze instructeurs.
 Uit de literatuur is bekend dat met name de eerste paar maanden van het lidmaatschap erg belangrijk zijn voor het uiteindelijke ledenbehoud. Onze fitnesscoördinator gebruikt ClubPlanner om zijn fitnessteam resultaatgericht mee aan te sturen en ClubPlanner sales helpt mij als clubmanager om meer grip te krijgen op de instroom van nieuwe leden.
Doordat we nu veel beter kunnen zien hoe onze instructeurs en de lidmaatschapsadviseurs hun tijd besteden, kan ik als clubmanager zien of we onze doelen halen of dat we op sommige momenten wat gas terug kunnen nemen of dat we een tandje bij moeten zetten.
We zien hier bij Nije Balans graag dat iedere nieuwe klant minimaal 4 begeleide bezoeken pleegt in de eerste maand. Daarnaast willen we graag ons bestaande klanten een paar keer per jaar een gestructureerde vervolgafspraak bieden. Natuurlijk zouden we daarvoor een papieren agenda kunnen gebruiken (dat deden we ook al jaren) of een gratis google agenda. Maar door clubplanner kunnen we niet alleen zorgen dat ieder klant die dat wil, altijd een vervolgafspraak heeft, maar we kunnen ook zien met wie de afspraak gepland stond en belangrijker, of de klant is op komen dagen.
Meer afspraken betekenen uiteindelijk een beter ledenbehoud en dat betekent dat we uiteindelijk minder geld uitgeven aan marketing en sales en dus uiteindelijk een hogere opbrengst halen. Onze klanten krijgen nu meer gestructureerde aandacht, onze instructeurs zijn met hun vak bezig in plaats van rondjes door de zaal.
Clubplanner voldoet nu al voor 90% aan onze verwachtingen en NHN Support is nog steeds continu bezig om het programma verder te verbeteren en onze vragen worden meestal heel snel beantwoord.
 
Erik Huijbens
Eigenaar Nije Balans, Lemmer